Shqip Română
Biznes

"Leon", treni i parë i ndërtuar plotësisht në Rumani pas tetë dekadash

"Leon", treni i parë i ndërtuar plotësisht në Rumani pas tetë dekadash

Pas një periudhe të gjatë mungese, industria hekurudhore në Rumani po përjeton një rilindje të mirëfilltë falë prezantimit të trenit “Leon”, i cili u ndërtua tërësisht në vend pas plot 80 vitesh. Ky moment historik u shënua në një ceremoni solemne në stacionin qendror të Bukureshtit, Gara de Nord, ku morën pjesë përfaqësues të qeverisë, ambasadorë dhe personalitete nga fusha e transportit. “Leon” nuk është vetëm një tren, por një simbol i ambicies dhe i rikthimit të aftësive industriale të Rumanisë në fushën e prodhimit të mjeteve hekurudhore.

Treni është projektuar dhe prodhuar nga Electroputere VFU Pașcani, pjesë e grupit Grampet, një emër i fuqishëm në sektorin e transportit dhe logjistikës. Me tre vagonë modernë dhe një kapacitet prej 145 vendesh, ai synon të ofrojë jo vetëm efikasitet dhe shpejtësi, por edhe komoditet për pasagjerët. Nga këto vende, 11 janë të dedikuara për udhëtarët VIP, ndërsa 134 për klasën e dytë, duke kombinuar prakticitetin me luksin. Treni ka kaluar një proces testimi të gjatë, duke përshkuar mbi 30 mijë kilometra dhe duke fituar certifikimin CE, i cili i hap rrugën drejt qarkullimit të lirë në rrjetet hekurudhore të Europës.

Dizajni i brendshëm i “Leon” reflekton standardet bashkëkohore të transportit publik. Udhëtarët mund të shijojnë ulëse ergonomike e të rehatshme, dritare panoramike që ofrojnë më shumë dritë dhe hapësirë vizuale, si dhe ambiente të përshtatura për transportin e bagazheve dhe biçikletave. Përveç kësaj, çdo vagon është i pajisur me dalje USB dhe prizë elektrike 230V, sisteme moderne audio-vizuale për informim, kamera sigurie dhe sensorë kundër zjarrit. Prodhuesit nuk kanë harruar as udhëtarët me aftësi të kufizuara, duke integruar rampa të posaçme dhe ambiente të aksesueshme, duke e bërë trenin një hap drejt transportit më gjithëpërfshirës.

Fabrika e Pașcanit, me një traditë mbi 150-vjeçare, është kthyer në zemrën e këtij projekti, duke treguar se kapacitetet vendase jo vetëm që ekzistojnë, por mund të ofrojnë prodhime cilësore në nivel europian. Kapaciteti i saj është të prodhojë deri në dy trena në muaj, që do të thotë rreth 24 njësi në vit, një shifër që mund të rrisë dukshëm prezencën e Rumanisë në tregun rajonal të transportit hekurudhor. Ky fakt tregon jo vetëm një arritje teknike, por edhe një potencial ekonomik të madh, pasi një tren i prodhuar brenda vendit ul kostot e importit dhe krijon vende të reja pune.

Lansimi i “Leon” është pritur me entuziazëm, pasi shënon një kthesë të re në zhvillimin e transportit publik dhe në modernizimin e infrastrukturës hekurudhore. Ky projekt dëshmon se me investime të qëndrueshme, vizion afatgjatë dhe bashkëpunim ndërmjet sektorit privat dhe institucioneve shtetërore, një vend mund të rikthejë prestigjin e tij industrial. “Leon” është më shumë se një tren: është një dëshmi e rikthimit të besimit tek teknologjia vendase, një hap i rëndësishëm drejt pavarësisë industriale dhe një shembull i qartë se si inovacioni mund të ngrihet mbi bazën e traditës.

Nëse treni do të adoptohet gjerësisht nga operatorët hekurudhorë, ai mund të bëhet një element kyç në reduktimin e varësisë nga importet, në përmirësimin e shërbimeve të transportit publik dhe në nxitjen e inovacionit lokal. Rumania, me këtë arritje, dërgon një mesazh të fortë: se është gati të rikthehet si një aktor serioz në prodhimin e mjeteve të transportit dhe të kontribuojë aktivisht në modernizimin e mobilitetit europian.

GALERI FOTOGRAFISH

"Leon", treni i parë i ndërtuar plotësisht në Rumani pas tetë dekadash
"Leon", treni i parë i ndërtuar plotësisht në Rumani pas tetë dekadash
"Leon", treni i parë i ndërtuar plotësisht në Rumani pas tetë dekadash

Postime të Ngjashme