Shqip Română
Biznes

Dacia tejkalon gjigandin eMag në TOP 50 markat më me vlerë në Rumani

Dacia tejkalon gjigandin eMag në TOP 50 markat më me vlerë në Rumani

Dacia ka rikuperuar nga rënia e vitit të kaluar dhe ka kaluar eMAG, duke u bërë përsëri marka më e vlefshme rumune, sipas një analize të re të kryer nga Brand Finance, një kompani konsulence për vlerësimin e markave.

Marka Dacia është rritur me 30% në 1.06 miliardë euro, ndërsa vlera e markës së eMAG është zvogëluar me 15% në 877 milionë euro, sipas raportit të cituar nga Economedia. Rikuperimi i Dacia është më interesant kur krahasohet me performancën e markës së kompanisë mëmë (Renault), e cila ka humbur vazhdimisht vlerën e markës në 5 vitet e fundit.

Ndryshimi në renditjen e parë midis Dacia dhe eMAG reflekton drejtimet e kundërta të dy industrive të tyre respektive para dhe pas pandemisë. Tregu i automjeteve është rikthyer pasi njerëzit kanë filluar të lëvizin përsëri, ndërsa blerja në internet është ngadalësuar, edhe pse ka ndryshuar modelet e blerjes së konsumatorëve drejt blerjes në internet.

Dedeman mbetet marka më e vlefshme që i takon plotësisht aksionerëve rumunë, duke mbajtur vendin e tretë në renditje. Vlera e markës së saj është rritur me 5% në 530 milionë euro, me sektorin kryesisht tregtare të materialeve të ndërtimit (por jo vetëm), që vazhdon rikuperimin pas pandemisë.

Vlera e markës së Altex ka pasur një rritje gjithashtu, me 13% në 139 milionë euro, dhe ajo e Mobexpert me 17% në 22 milionë euro.

Trendi i njëjtë është i dukshëm edhe në sektorin e tregtisë farmaceutike, me Farmacia Tei dhe Help Net gjithashtu në rritje.

Përveç llogaritjes së vlerës së markës, Brand Finance gjithashtu përcakton forcën relative të markave përmes një paneli të balancuar të matjeve që vlerëson investimet në marketing, kapitalin e palëve të interesuara dhe performancën e biznesit. Sipas ISO 20671, vlerësimi i kapitalit të palëve të interesuara nga Brand Finance përfshin të dhëna origjinale të kërkimeve tregtare nga mbi 150,000 përgjigje në më shumë se 38 vende dhe në mbi 30 sektore.

Sipas kësaj matjeje, Banca Transilvania është marka më e fuqishme rumune, duke arritur një vlerësim elite AAA+ - me një rritje të vlerës së markës me 25% në 494 milionë euro, duke u ngjitur në vendin e katërt. Marka bankare ka qenë ndër 10 bankat më të fuqishme në nivel global për vitin e dytë radhazi.

Në përgjithësi, vlera e kombinuar e 50 markave të para në Rumani është rritur me 13% në krahasim me vitin e mëparshëm, duke arritur mbi 6.6 miliardë euro, duke tejkaluar rritjen ekonomike prej 4.7% të gjithë ekonomisë rumune në vitin 2022.

Mbi 60% e markave dhe vlerave të TOP50  markave në Rumani vijnë nga markat e krijuara nga sektori privat në 30 vitet e fundit. Renditja e markave me vlerë të lartë ka treguar norma të ulëta fluktuimi në vite, me vetëm disa marka që hyjnë dhe dalin nga 50 të parat të çdo viti.

Burimi: Romania Insider

Postime të Ngjashme